ee

Volgers

woensdag 11 juni 2014

Een nieuwe R.O.M......!

St Neot Band Sampler



Wij starten vanaf oktober met een waanzinnige randenquilt
namelijk “St Neot Band Sampler” Ontwerp van Susan Smith. Na een paar leuke en vooral gezellige mailtjes is het ons gelukt om deze patronen te bestellen. En willen dit natuurlijk graag met jullie delen. Wij vinden het een hele gezellige quilt met heel veel applicatiewerk en natuurlijk hele mooie stoffen. De Quilthoeve gaat dit als “Rij van de maand” aanbieden! inclusief stof.
Geen B.O.M. maar een R.O.M.!

Ik ben natuurlijk al aan het voor werken, en ben begonnen
de eerste rij bloemen. Inmiddels is rij 1 helemaal geappliqueerd
met hulp van mijn magische Appliquick stokjes. Natuurlijk kunt u dit op een heleboel manieren appliqueren, maar ik heb hiervoor gekozen. De steel heb ik gemaakt met de Biastape maker…ideaal voor dit soort karweitjes. En nu komt het leuke….ik mag beginnen aan de volgende rij….
Echt niet verslavend hoor!


Ik ga jullie snel vertellen over het hoe en wat…..
Wij beginnen vanaf zaterdag 4 oktober,
dan zijn de eerste pakketjes klaar, het gehele project duurt 10 maanden.

In juli 2015 zult u het allerlaatste pakketje ontvangen, met een datum voor een gezellige 
bijeenkomst voor alle deelnemers.

De eerste maand ontvangt u de gehele achtergrond lap van 1,50 x 1,10. En de stofjes voor de eerste bloemenrij. Ook zit hier het eerste deel van het patroon bij, ik heb er een hele uitgebreide Nederlandse werkbeschrijving bij gemaakt voor de quilters die niet goed Engels kunnen lezen.
U betaald dan ook de eerste maand het patroon en de achtergrondlap. Maand 1 kost € 55.25 excl. verzenden. De  volgende 9 maanden € 15.00 excl. verzenden en ontvangt u de stofjes voor de desbetreffende rij.

* U kunt het pakketje bij ons afhalen of wij kunnen het opsturen. Het pakketje wordt pas verstuurd als de betaling op de rekening staat. Diegene die het pakketje op komt halen betaald gewoon aan de kassa. Als u inschrijft voor deze R.O.M. is het bindend voor 10 maanden.

Deze R.O.M. houd in dat u alleen de stoffen krijgt voor de top van de quilt, en dus geen vulling, achterkant en binding. Mocht u dit alles in èèn keer bij De Quilthoeve aanschaffen dan krijgt u 15% korting! (op de stoffen voor de R.O.M.)

Vind u het leuk om met ons mee te doen met deze geweldige leuke quilt! Neem dan contact met ons op via info@dequilthoeve.nl en de rest van de details ontvangt u dan van mij.


Wij hebben er zin in, u ook?

Groetjes van ons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij vinden het altijd leuk om van je te horen.....